Het digitale wordt persoonlijker en het persoonlijke wordt digitaler

Vanaf 5 september is er een spiksplinternieuw ING-servicepunt geopend in de ReadShop aan de Huesmolen 7 in Hoorn. Ben je klant van ING? Dan helpen we je hier met je online bankzaken. Je kunt hier terecht voor hulp bij het openen van een Betaalrekening bij ING met je smartphone of tablet, het wijzigen van je gegevens of het activeren van je mobiel telefoonnummer voor Mijn ING.

ING-klanten kunnen in de winkel van Elmar de Wit dus niet alleen terecht voor een ruim assortiment aan boeken, tijdschriften en kantoorartikelen, maar ook voor het regelen van hun online bankzaken. Het ING-servicepunt is zo gemaakt dat ING-klanten hier zelf hun digitale bankzaken in hun eigen Mijn ING-omgeving kunnen regelen. Er is altijd een speciaal opgeleide en gecertificeerde medewerker aanwezig is. Je kunt dus altijd hulp inroepen als het even niet lukt. En heb je een specifieke vraag die de medewerker niet direct kan beantwoorden, dan is een afspraak met een Financieel Coach op een ING-kantoor zo gemaakt. De openingstijden van het ING-servicepunt zijn overigens gelijk aan die van de winkel.Wil je contant geld opnemen of storten? Kijk dan op locatiewijzer.geldmaat.nl voor een geldautomaat bij jou in de buurt.

Klanten van ING worden digitaal vaardiger

Elmar de Wit: “Ook wij zien dat veel klanten steeds digitaler worden. Dat is niet voor iedereen even makkelijk. Onze medewerkers zijn dan ook speciaal door ING opgeleid om klanten te helpen bij hun digitale bankzaken. Zo helpen we ING-klanten bij het installeren van de Mobiel Bankieren App en wijzen wij ze de weg in Mijn ING, de omgeving voor internetbankieren van ING. Met de Mobiel Bankieren App kunnen de klanten veel bankzaken zelfstandig met hun smartphone of tablet regelen, op een plek en een moment dat het hun uitkomt. ING-klanten kunnen voor hun digitale en dagelijkse bankzaken zes dagen per week terecht bij het nieuwe ING-servicepunt in onze winkel.”

Ben je nog niet zo digitaal actief, dan helpen de medewerkers van de ReadShop je natuurlijk ook graag bij het aanvragen van internetbankieren van ING. Breng je ING Betaalpas en een identificatiebewijs mee, dan is het aanvragen van Mijn ING en het activeren van de ING Mobiel Bankieren App zo gedaan. Bankieren wordt hiermee nog eenvoudiger en je hebt nog meer overzicht in je bankzaken.

Adres

Je vindt het ING-servicepunt in de ReadShop aan de Huesmolen 7 in Hoorn. De openingstijden zijn:

ma – vr: 09:00 – 18:00 uur

za: 09:00 – 17:00 uur

Contant geld opnemen of storten? Kijk ook op locatiewijzer.geldmaat.nl voor een geldautomaat bij jou in de buurt.